Spotkałem się kiedyś ze sloganem „wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulce”, który zapisany był na koszulce. Piękna ironia i forma przekazu. Pomyślałem sobie fajna sprawa. Tego typu przekazy najbardziej trafiają do ludzi.

Na wielkoformatową reklamę owszem zwracamy uwagę, ale bardziej przemykamy po niej wzrokiem, z kolei na to, co ktoś ma nadrukowane na koszulce przykuwa nasz wzrok na dłużej.



Prosta i tania forma reklamy


Wbrew pozorom, koszulki nadrukowane metodą sitodruku, która jest najpopularniejsza, nie są wcale drogie. Technologia jest nieskomplikowana i tania w użyciu. W mocnym uproszczeniu polega na tym, że nadruki nanoszone są na tekstylia za pomocą matryc wykonanych z gęstej siatki, przez którą farba jest przeciskana za pomocą rakli. Brzmi skomplikowanie, ale nie jest.



Bardziej nowocześnie


Istnieją również bardziej nowoczesne metody nadrukowania odzieży takie jak haft komputerowy czy druk cyfrowy DTG. Ten pierwszy sposób to połączenie tradycji z nowoczesnością. Polega na odwzorowaniu motywu na materiale ściegami hafciarskimi przy pomocy programu komputerowego. Druk DTG jest najnowszą metodą przenoszenia nadruków na koszulkę. Pozwala na zachowanie najwyższej jakości przenoszonych obrazów. Możliwości jest wiele. Tak samo, jak firm, które zajmują się tego typu usługami. Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia oraz prawa autorskie. Oczywistą rzeczą jest, że nie możemy używać zastrzeżonych znaków towarowych. W mojej opinii jest to idealna forma zareklamowania i wyrażenia samego siebie.